Tuesday, March 20, 2012

Pamela Love




Dessa smycken har Pamela love designat, såg henne på tv idag och har inte vetat vem hon är tidigare! (ser ofta på ftv och star!)
Det som då är lite synd med dessa sjukt coola smycken är ju att de kostar tre/fyra siffrigt.. vilket det mesta jag tycker om gör...!!!! damnit!

Hmm, tänkte informera er att nästa veckas söndag är det redan 1 April, vilket gör mig så kär! Är totalt beroende av värme och sol, som tur dog jag inte i vintras.
Hoppas verkligen att få åka utomlands nästa vinter, var ett tag sen jag åkte till något paradis med palmer och vita stränder! Senaste gången var 2007 då vi åkte till Thailand... i och för sig då vi var till USA så var det ju fina stränder i t.ex LA och florida, men tycker inte det räknas som en söder resa.

Hur som helst, nu ska jag göra franska läxan och så småningom gå och lägga mig! Godnatt

No comments: