Tuesday, January 24, 2012

Thinking about becoming a brunette....



Jag har funderat på att färga mitt hår brunt nu i kanske ett halft år, och jag tycker det är sjukt snyggt att vara brunett! Men ändå trivs jag ganska bra i mitt blonda hår och när jag ser gamla bilder från sommaren och så, så tänker jag att nej fan blond ska jag vara!

Jag färgade ju mitt hår lite mörkare på hösten och då såg det ut såhär:


(haha, lite fjortis bild)
MY JEFFERY CAMPBELL!!:):):)<3<3

Här på sista bilden hade färgen gått ut lite, och nu är jag ganska blond igen. I sommras var jag riktigt platina blond, och det trivdes jag i, då jag var så brun av solen också.. men ändå då man ser bilder som den här:



Så faan nog vill jag bli brunett ändå! Nåja, vi får se hur det blir, borde få pengar på torsdag så mittiallt är jag brunett i helgen!

edit:

Här är förässten en bild från sommaren 2008 (jag ser ut lite som jag gör, haha!) men lite ljusare än så i alla fall :)



No comments: