Wednesday, May 23, 2012

Hejsan, fick frågor av nån anonym som jag tänkte svara på här!

Är du nöjd med ditt liv, skulle du vilja ändra på något i ditt liv om du kunde, har du lätt att ogilla personer, brukar du döma folk som du inte känner men som du ex har hört rykten om, vad har du för mål/planer för sommar? svara ärligt och finns det nån du hatar/ogillar skit mycket


Jag är faktiskt jätte nöjd! Känner mig glad varje dag, det kan också bero på att det börjar bli sommar, haha! Om jag kunde skulle jag göra min farmor frisk, det skulle ändra en hel del i mitt liv! (hon har alzheimers) Och om jag kunde skulle jag skaffa mig ett pengaträd, hahaha! Annars finns det inget jag vill ändra på. Hmm, nej, alltså om jag vet hur personen är så kan jag börja ogilla den, fast jag brukar inte ogilla personer som jag är bekanta med eller känner. Och nog kan jag bli sådär smått irriterad om jag ser nån som beter sig konstigt på stan eller nått liknande. Alltså jo fast nä, bara för stunden, men sen skiter jag nog i de rykten jag hört och glömmer bort dem. Mitt mål för i sommar är att samla ihop pengar för att betala av min telefon åt min pappa, också att bli svin brun. Så planerna är att vara på fäboda, jobba, vara sent ute och umgås med dem bästa! Nä, jag har faktiskt svårt att börja riktigt hata nån eller ogilla nån, jag är inte den personen som grälar. Alls. Men jag blir ganska lätt irriterad, då jag ser hur vissa beter sig (som jag skrev tidigare!).


Hmm, blev ett rätt långt svar men hoppas du är nöjd :) 

No comments: