Wednesday, September 5, 2012

woppidoo

Hej, har haft en super dag med klassen idag vid härmä!! :) Vi åkte minibuss dit, då vi kom fram gick vi runt lite och sen så fick vi då fara och åka Gokart! De var jätte kul faktiskt, första gången för mig, och gick oväntat  bra ;) första gången då... då vi sku tävla sen så gick de int lika bra, fast jag var först där ett tag :(
However, så fick vi lunch där efteråt, o de va no helt bra. Vi fick tillsist också kolla dedär 5D som de har, men de måsta vi betal för de ingick int i vårt pris :):) 
Men en bra dag!! 
Trodde jag skulle få min telefon också idag, men tydligen har den int kommit än?

Har inga egna bilder från dagen, men jag ska råna några av kajsa sen då hon lägger upp dem!!
 

"If happy 'ever after did' exist, I would still be holding you like this.
 All those fairy tales are full of shit. One more fucking love song, I'll be sick"

No comments: